Rezydencja Pod Tężnią & SPA
Obiekt Hotelarski
Iwona Drees
88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 8
Tel. 52 356 42 00 – Kom. 600 570 654
e-mail: recepcja@rezydencjapodteznia.pl www.rezydencjapodteznia.pl
REGULAMIN REZYDENCJI POD TĘŻNIĄ
SZANOWNI PAŃSTWO
Kierownictwo obiektu hotelarskiego wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który to służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu gości na terenie obiektu.
§1
- Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem i zapoznaniem się z regulaminem oraz wewnętrznych przepisów RODO w Hotelu Rezydencja Pod Tężnią przez Gościa.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu Hotelarskiego i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie się w recepcji hotelu oraz dokonanie rezerwacji. Dokonując w/w. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się
i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu Hotelarskiego Rezydencja Pod Tężnią.
- Integralną częścią Regulamin Obiektu Hotelarskiego jest instrukcja przeciwpożarowa dla Gości hotelowych.
- Regulamin Obiektu Hotelarskiego wraz z instrukcją przeciwpożarową jest dostępny do wglądu w Recepcji, w każdym pokoju hotelowym(w informatorze hotelowym), a także na stronie obiektu hotelarskiego rezydencjapodteznia.pl
- Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu, w przypadku odmowy okazania dokumentu Recepcjonista ma prawo odmówić zameldowania Gościa.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego. Hotel ma prawo obciążyć Gościa kosztami pobytu za kolejną dobę, jeśli nie opuści pokoju w wyznaczonym czasie.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli w trakcie meldowania, Gość nie określi długości pobytu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić
w recepcji najpóźniej do godziny 10:00 dnia w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Hotelu.
- W przypadku niepowiadomienia pracowników recepcji o zamiarze przedłużenia pobytu i niewymeldowania z hotelu, Hotel zastrzega sobie prawo do komisyjnego przeniesienia rzeczy Gości i zdeponowania w innym dostępnym pokoju lub szatni hotelowej.
- Na terenie całego Hotelu jak i jednostek mieszkalnych obowiązuje absolutny zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W przypadku stwierdzenia przez obsługę śladów palenia tytoniu w pokojach lub innych pomieszczeniach hotelowych, a tym samym naruszenie zakazu palenia w Hotelu, Gość będzie obciążony kwotą 750 PLN. (koszt dearomatyzacji)
- W przypadku stwierdzenia rażących i nietypowych zabrudzeń pokoju, Hotel nalicza opłatę za dodatkową usługę sprzątania w wysokości 200 PLN
- Po skończeniu pobytu w hotelu Gość hotelowy zobowiązany jest do zwrotu kluczy w recepcji.
Za zgubienie klucza do pokoju pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN.
- Przez cały czas trwania pobytu w Hotelu dzieci poniżej 13 roku życia muszą przebywać pod stałą opieką
i nadzorem rodziców lub opiekunów. Opiekunowie prawni Dziecka ponoszą całą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania Dzieci.
- W Hotelu dopuszcza się przebywanie zwierząt domowych za dodatkową opłatą zgodną z obowiązującym cennikiem.
- Należność za zgłoszony pobyt płatna jest z góry w Recepcji Hotelu według obowiązującego cennika. Recepcja ma obowiązek wystawienia faktury VAT lub paragonu zgodnie z wolą Gościa. Realizujemy karty płatnicze, jak i płatności gotówkowe.§2
- Hotel jest inkasentem Urzędu Miasta Inowrocławia i pobiera w jego imieniu opłatę uzdrowiskową zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej z dnia 24 listopada 2011r. Opłata uzdrowiskowa w Inowrocławiu pobierana jest za każdy dzień pobytu licząc od drugiej doby w wysokości 4,45 zł. (osobodoba)
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 00 do 20.00,
po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli jeszcze nie upłyną okres,
za który uiścił należną opłatę.
§3
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel zapewnia i świadczy:
* warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościach
* profesjonalną i uprzejmą obsługę
* codzienną wymianę ręczników lub na życzenie Gościa.
* wymianę bielizny pościelowej co 3 dni lub na życzenie Gościa.
* sprzątanie pokoju (jednostki mieszkalnej)
* sprawną naprawę drobnych usterek które odbywa się podczas nieobecności gościa lub podczas jego
obecności za zgodą Gościa.
* w przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być
usunięte, Hotel dołoży starań aby w miarę posiadanych możliwości zmienić pokój lub w inny sposób
złagodzić niedogodności.
* W razie pilnej konieczności (pilna usterka techniczna nie cierpiąca zwłoki) klient udostępni obsłudze technicznej Hotelu dostęp do pokoju celem usunięcia usterki.
§4
- Na życzenie Gości Hotel świadczy nieodpłatne następujące usługi:
* udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
* budzenie o wyznaczonej godzinie
* zamawianie taksówki
* przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
* udzielanie informacji o imprezach kulturalnych, turystycznych odbywających się na terenie miasta.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień, w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona w Recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Hotel zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń obiektu hotelarskiego oraz czystości i porządku w hotelu, poprzez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek, braków.§5
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie hotelu.§6
- W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano dnia następnego.
- W przypadku złamania Regulaminu Hotel może odmówić świadczenia usług. Taka osoba zobligowana jest do niezwłocznego podporządkowania się zaleceniom Hotelu, zapłaty za usługi, z których skorzystała, zapłaty za uszkodzenia i opuszczenia Hotelu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć okna, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i upewnić się czy drzwi zostały prawidłowo zamknięte.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, czajników, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Żelazko elektryczne dostępne jest w recepcji. Korzystanie z żelazek w pokojach dopuszczalne jest tylko z wykorzystaniem deski do prasowania. Powyższe nie dotyczy ładowarek
i zasilaczy urządzeń rtv i komputerowych.
- Na terenie obiektu hotelarskiego funkcjonuje system sygnalizacji pożaru . Podnosi on bezpieczeństwo wszystkich Gości. Uprasza się o nienaruszanie optycznych czujek dymu. Nieuzasadnione użycie oraz celowa ingerencja Gościa hotelowego w mechanizm czujek będzie wiązała się z koniecznością poniesienia stosownych konsekwencji.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenie wyposażenia
i urządzeń technicznych obiektu hotelarskiego powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających. Wszystkie szkody powstałe w trakcie pobytu Gości lub z winy osób go odwiedzających, powinny być niezwłocznie zgłoszone pracownikom recepcji.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu hotelarskiego, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości obiektu hotelarskiego. Rażące naruszenie ciszy nocnej skutkuje naliczeniem kary
w wysokości 500 PLN
- W obiekcie hotelowym obowiązuje zakaz spożywania alkoholu poza restauracją hotelową oraz pokojami hotelowymi. Za naruszenie tego zakazu ustala się karę umowną w wysokości 300 PLN
- Obiekt Hotelarski może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy lub w inny rażący sposób zakłócił pobytu innych Gości.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa w stanie nietrzeźwości, po użyciu środków odurzających lub psychotropowych lub zakłócającego swym zachowaniem spokój innych Gości lub pracę personelowi.
- W przypadku rażącego naruszenia regulaminu hotelowego, zakłócania porządku, awanturnictwa
i tym podobnych zachowań obsługa hotelu ma prawo wezwać pomoc w postaci pracowników ochrony. Koszt interwencji ochrony spowodowany niestosownym zachowaniem Gościa zostanie doliczony
do rachunku Gościa i wynosi on 350 PLN za jednorazowe wezwanie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. Na terenie obiektu istnieją miejsca postojowe monitorowane, niestrzeżone.
- Pojazdów mechanicznych i rzeczy w nich pozostawionych oraz zwierząt nie uważa się za rzeczy wniesione.§7
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżającego Gości, za ich zgodą będą wysłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie zostaną one przekazane na cele publiczne lub społeczne lub komisyjnie zniszczone / zutylizowane.
§8
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gości w zakresie określonym przepisami art.846-849 kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcje hotelową o wystąpieniu szkody bezpośrednio po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową bądź artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu Recepcji Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza depozytem, Hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.
- Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu rezerwacji podany termin rezerwacji jest wiążący dla obu stron. W przypadku skrócenia pobytu obiekt hotelarski pobiera opłatę za cały pobyt zgodnie
z wysłanym potwierdzeniem rezerwacji.
- Jeżeli Gość nie opuści pokoju do godziny 12:00 w dniu wyjazdu Hotel może naliczyć opłatę za co najmniej pół doby wynajmu pokoju hotelowego według obowiązującej w danym dniu ceny dnia.
§9
Właściciel i kierownictwo Rezydencji Pod Tężnią zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej bez podania przyczyny.
ŻYCZYMY PAŃSTWU MIŁEGO POBYTU
Z wyrazami szacunku Dyrekcja Hotelu
Iwona Drees
Właściciel